עיצוב אינפוגרפיקה, צ׳ק פוינט

אינפוגרפיקת תוצאות סקר

כחלק מעבודה מתמדת לשיפור שירותי צ׳ק פוינט, סקרים קבועים נשלחים ללקוחותיהם ואלו מאפשרים תובנות על חווית לקוח, צרכיו העסקיים וכיצד לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה.

מטרת הפרויקט היתה להציג חזותית ובאופן אטרקטיבי ונגיש את תוצאות הסקר ולהדגיש את המסר העיקרי: אכן ניכר שיפור משמעותי ומתמיד בחוויית הלקוח הכוללת, במיוחד בהיבט של פתרונות צ'ק פוינט. כמו כן המסמך בא להציג את מיטב הכלים והשירותים של צ׳ק פוינט לקוראים שעדיין לא מכירים אותם יחד עם קישורים למידע נוסף בעמודים חיצוניים. המסמך האינפוגרפי פורסם בבלוג אתר צ׳ק פוינט ונשלח אל לקוחות כחלק מניוזלטר.

Check Point’s whitePaper Infographics design
for mobiledesign
אודות התהליך
בתהליך העבודה קיימנו מספר מפגשים משותפים עם צוות צ׳ק פוינט, בהם עברנו על תוצאות הסקר ונתוניהם ויחד הגענו להחלטה אלו הם החלקים העיקריים והחשובים ביותר, עבורם ניצור ייצוג אינפוגרפי. את עיצוב המסמך ביססנו על הרשימה הסופית והמתומצתת של עיקרי הסקר תוך כדי התחשבות בהנחיות וצבעוניות מותג צ׳ק פוינט ועם התאמה לפורמטים הרצויים: ניוזלטר pdf למשלוח במייל ובלוג האתר בדסקטופ ובמובייל.