כחלק מעבודה מתמדת לשיפור שירותי צ׳ק פוינט, סקרים קבועים נשלחים ללקוחותיהם ואלו מאפשרים תובנות על חווית לקוח, צרכיו העסקיים וכיצד לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה.
מטרת הפרויקט היתה להציג חזותית ובאופן אטרקטיבי ונגיש את תוצאות הסקר ולהדגיש את המסר העיקרי: אכן ניכר שיפור משמעותי ומתמיד בחוויית הלקוח הכוללת, במיוחד בהיבט של פתרונות צ'ק פוינט. כמו כן המסמך בא להציג את מיטב הכלים והשירותים של צ׳ק פוינט לקוראים שעדיין לא מכירים אותם יחד עם קישורים למידע נוסף בעמודים חיצוניים. המסמך האינפוגרפי פורסם בבלוג אתר צ׳ק פוינט ונשלח אל לקוחות כחלק מניוזלטר.